Kontaktinformation
Hemsida: https://www.ownit.se/kundservice/kontakt
Telefon Support Privatkund: 08 - 525 07 300
E-post support: Kontakt görs via deras hemsida I ett formulär
Chatt funktion: Det finns möjlighet att “Chatta” direkt med deras support på deras hemsida.
Hemsida driftstatus: https://www.ownit.se/kundservice/driftstatus
Driftstatus: Man kan få SMS information om det specifika ärendet om man “prenumerera” detta göras från deras hemsida i det aktuella ärendet.
Vad gör jag om inte min internetuppkoppling fungerar?
Steg 1, Kontrollera om styrelsen har information på skärmen gällande problemet
Steg 2, Kontrollera driftstatus på Ownits hemsida för att se om det redan finns ett ärende kopplat till driftstörning i Vallentuna.
Steg 3, Om ingen driftstörningen finns registrerad, kontakta Ownits support
Kontaktinformation
Hemsida: https://www.telenor.se/support/kontakta-oss/
Telefon Support Privatkund: 020 – 222 222
E-post support: Kontakt görs via deras hemsida I ett formulär
Hemsida driftstatus: https://www.telenor.se/support/driftinformation/driftstorningar-pa-tv--och-bredbandsnatet/
Vad gör jag om inte mina TV kanaler visas?
Steg 1, Kontrollera om styrelsen har information på skärmen gällande problemet
Steg 2, Kontrollera driftstatus på Telenors hemsida för att se om det redan finns ett ärende kopplat till driftstörning i Vallentuna.
Steg 3, Om ingen driftstörningen finns registrerad, kontakta Telenors support